Psychological and pedagogical factors and the efficiency of a higher school teacher’s pedagogical activity

Cover Page

Cite item

Full Text

Abstract

The paper deals with psychological and pedagogical factors which affect the efficiency of higher school teacher’s pedagogical activity.

About the authors

1 1

International Market Institute, Samara

Author for correspondence.
Email: sadohina@ssau.ru
Russian Federation

References

  1. Минияров В. М., Хитрова Е. В. Комплексное исследование результативности педагогической деятельности преподавателя высшей школы // Вестник СГАУ. - №1, 2006.С.
  2. Малышев К. Б. Моделирование в психолого-педагогической деятельности. – Вологда: ВоПИ, 1997.
  3. Минияров В. М. Педагогическая психология. Ч.II.Психология обучения: Учебно-методическое пособие / Самара: Изд-во СГПУ, 2004.
  4. Рогов Е. И. Учитель как объект психологического исследования. - М.: 1998.
  5. Столяренко Л. Д. Основы психологии. зд.: Учебное пособие. (Серия «Высшее образование») / Ростов н/Д: Феникс, 2004.
  6. Чаденкова О. А. Опросник мотивации учебной деятельностистудентов: руководство по применению. – Самара: Самар. гуманит. акад., 2004.

Supplementary files

Supplementary Files
Action
1. JATS XML

Copyright (c) 2015 VESTNIK of the Samara State Aerospace University

This website uses cookies

You consent to our cookies if you continue to use our website.

About Cookies